Ετικέτες

Γεώργιος Κακολύρης, ετών 53.

Ο μπαμπάς μου ιχθυοπώλης στη λαϊκή του Άργους Αργολίδας.

Με την μαμά μου ήταν πολύ αγαπημένο ζευγάρι. Παντού μαζί σε όλα …

Η ζωή τους ήταν σα ταινία …

24 Οκτώβρη 2020, ημέρα Σάββατο και ώρα 4 και είκοσι,…

Συνήθως στις 3 και μισή είχε τελειώσει απ τη λαϊκή και πήγαινε σπίτι άφηνε το αμάξι της δουλειάς κι έπαιρνε το μηχανάκι του για να κάνει τα τελευταία ψώνια γύρω από το σπίτι.

Φόραγε κράνος συνήθως …

Και στις μακρινές αποστάσεις σίγουρα …

Εκείνη την ημέρα δε το φόρεσε …

Πίστευε πως μέσα στη πόλη με ταχύτητα μέχρι 30 χλμ που πήγαινε αυτός πως δεν κινδυνεύει …

Ήταν πάντα προσεχτικός… πρόσεχε και τους άλλους …

Συνήθως κορόιδευε τις γυναίκες οδηγούς και εγώ νευρίαζα, μαζί και η μητέρα μου …

Του λέγαμε ότι οι άντρες κάνουν τα πιο πολλά δυστυχήματα…

Εκείνη τη μέρα η άποψη του δικαιώθηκε. Δυστυχώς …

Μια γυναίκα οδηγός παραβίασε το στοπ και τη διάβαση και ο μπαμπάς μου έπεσε πάνω της…

Αυτή έτρεχε πολύ …

Ο μπαμπάς μου την είδε αλλά δε πρόλαβε να την αποφύγει….

Φρέναρε … Της φώναξε…μα ήταν ήδη αργά …

Σε 3 δεύτερα ήταν εγκεφαλικά νεκρός…

Παλέψαμε δε το βάλαμε κάτω … Εμείς … Σαν οικογένεια είχαμε μια ελπίδα …

Οι γιατροί όχι…

Μας το έλεγαν κάθε μέρα….

11 μέρες στην εντατική. Καμία ελπίδα ….κανένα σημάδι …

Πήραμε την απόφαση να κάνουμε δωρεά οργάνων…

Ήταν πάντα και η δική του θέληση. Κι εμείς το σεβαστήκαμε …

Το μόνο που θέλω είναι να αλλάξει αυτός ο νόμος.

Σκότωσε έναν άνθρωπο …

Και δεν τον είδε καν λέει ..

Τον χτύπησε και σταμάτησε 30 μέτρα πιο κάτω. Ούτε καν φρέναρε.

Κι αυτή η γυναίκα αντί να πληρώσει γι αυτό που έκανε…Πληρώνουμε εμείς… Δέκα σπίτια μαύρα …..

Πολύ άδικο ….

 Δήμητρα Κακολύρη

ΥΓ. Γιατί γίνονται όλα αυτά ; Εγώ δε θέλω να πάει φυλακή … Θέλω να της πάρουν το δίπλωμα … Η γυναίκα είναι επικίνδυνη ….

Εφόσον παραβίασε το στοπ δε σκέφτηκε ούτε τον εαυτό της …

Που αυτό σημαίνει πως δεν την ένοιαζε αν αντί για το μηχανάκι θα ήταν μια νταλίκα κ μπορεί να πέθαινε η ίδια … Είναι σε φάση να οδηγεί αυτή ακόμα;

Σημείωση: τον τίτλο Ο μαέστρος θα λείπει, αλλά η ορχήστρα θα παίζει…. τον πήραμε από ευχαριστήρια ανάρτηση της οικογένειας.