Ετικέτες

Την Τρίτη 20 Ιουλίου μια ακόμα νταλίκα τρέχοντας φορτωμένη στον αυτοκινητόδρομο  Αθηνων -Λαμίας  στο υψος του Σχηματηρίου ανέβηκε πάνω στη διαχωριστική νησίδα, έφτασε στο αντίθετο ρεύμα(! ), πήρε φωτιά και καταστράφηκε ολοσχερώς (ΕΔΩ). ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ 19 ΙΟΥΛΙΟΥ 16

Ευτυχώς τη φορά αυτή δεν είχαμε ανθρώπινα θύματα όπως είχε συμβεί σε παρόμοιο συμβάν στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών -Κορίνθου το Μάρτη με δύο νεκρούς . Συνέπεσε τώρα στο αντίθετο ρευμα να μην υπάρχει εκείνη τη στιγμη αυτοκίνητο.

Λιγες μέρες πρίν  στις 17 Ιουλίου πάλι στην Αθηνών- Λαμίας, στο ύψος του Αγίου Κωνσταντίνου (ΕΔΩ) άλλη νταλίκα πήρε πάλι φωτιά και καταστραφηκε ολοσχερώς .

Εχουμε αναφερθεί αναλυτικά στα συμβάντα με τις νταλίκες  (ΕΔΩ) αλλά φαίνεται  ότι αυτά δεν έχουν τελειωμό. Αυτή δε η τελευταία τάση να σκαρφαλώνουν πάνω στην διαχωριστική στους αυτοκινητόδρομους (ότι πιο συγχρονο και ασφαλές στο οδικο μας δικτυο συμφωνα με τους αρμοδίους) δεν μπορεί να ερμηνευτεί από κανένα υπεύθυνο.. Κατι θυμίζει από συμπεριφορά απομονωμένου και αγριεμένου pit bull αλλά δεν αρκεί να το διαπιστώνεις. Πώς να το ελέγξεις;

Βέβαια οι αρμόδιοι που εξανίστανται με αυτό που συμβαίνει στους αυτοκινητοδρόμους μάλλον βρίσκονται σε διαρκή έκσταση, έτσι είναι αδύνατον να τους συναντήσει κανείς πχ στην Λεωφόρο Αθηνών, λίγα μονο χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας, σε κατοικημένες περιοχές (Αιγάλεω –Χαιδάρι) όπου θα μπορούσαν να θαυμάσουν νταλίκες (και όχι μονο) να παραβιάζουν το όριο ταχύτητος, να κάνουν παράνομα αναστροφές και τόσα άλλα.

Συμφωνα με πληροφορίες μας πάντως τα τελευταία ανησυχητικά συμβάντα χτύπησαν καμπανάκι και σε σύσκεψη πολιτικών στελεχών και εμπειρογνωμόνων αποφασίστηκε να ληφθούν ριζικά μέτρα. Μετά την επιτάχυνση της διαδικασίας ολοκλήρωσης των μεγάλων οδικών αξόνων αποφασίστηκε αντί της διαχωριστικής νησίδας την οποία όπως αποδείχτηκε η κάθε  νταλίκα που σέβεται τον εαυτό της  μπορεί να καβαλήσει και να περάσει  να κατασκευαστεί τείχος σε όλο το μήκος των αυτοκινητοδρόμων και από της δυο κατευθύνσεις. Ήταν μια ιδέα στην δημιουργία της οποίας συνέβαλε και το πρόσφατο πρωθυπουργικό ταξίδι στην Κίνα και η επίσκεψη στο Σινικό τείχος.

Όπως αναλύθηκε στη σχετικη σύσκεψη τα οφέλη από την δημιουργία του τείχους θα είναι πολλαπλά. Θα πρόκειται για το μεγαλύτερο τείχος στην Ευρώπη – πόλος τουριστικής ανάπτυξης για αιώνες  και ταυτόχρονα για έργο που θα εγγυάται την χωρίς  τις σημερινές επιπτώσεις οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους πράγμα που θα δώσει την δυνατότητα να καταργηθούν πλήρως τα όρια ταχύτητας, τα όρια αλκοόλ στο αίμα, ο έλεγχος των ελαστικών και οι λοιπές αναχρονιστικές διατάξεις.

Όσον αφορά το όνομα του έργου/οράματος οι πληροφορίες συγκλίνουν στο ΚΥΝΙΚΟΝ ΤΕΙΧΟΣ, μια και θα λειτουργεί συνειρμικά προς για παρόμοιους σκοπούς κατασκευασθέν σε άλλες εποχές ΣΙΝΙΚΟΝ ΤΕΙΧΟΣ και ταυτόχρονα θα καταδεικνύει τον τρόπο με το οποίο οι αρχές  αντιμετώπιζαν της τροχαίες συγκρούσεις την εποχή της οικοδόμησης του.st 1

Advertisements