Ετικέτες

Το γερμανικό κρατίδιο των Baden-Württemberg (10.500.000 κάτοικοι), όπου έχουν την έδρα τους η Daimler και η Porsche, ανακοίνωσε σχέδιο επιβολής ορίου  ταχύτητας 120 km/h σε τμήματα των  αυτοκινητοδρόμων Α81 και Α96 .

Πρόκειται για ένα δοκιμαστικό πρόγραμμα διάρκειας τεσσάρων ετών που θα ξεκινήσει το Μάιο του 2016 και έχει σαν στόχο να αξιολογήσει την επίπτωση της ύπαρξης των ορίων τους στις συγκρούσεις και τον θόρυβο της κυκλοφορίας .

Η απόφαση προκάλεσε μια διαμάχη του υπουργού μεταφορών του Baden-Württemberg  W. Hermann  με τον Ομοσπονδιακό υπουργό  A. Dobrindt που διεκδικεί την ομοσπονδιακή ευθύνη για τα όρια ταχύτητος.

Σύμφωνα με το Γερμανικό DVR (Συμβουλίο Οδικής Ασφάλειας) οι θάνατοι είναι 25 % περισσότεροι στα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων της Γερμανίας που δεν έχουν κανένα όριο ταχύτητας σε σύγκριση με εκείνα όπου υπάρχουν όρια. Κατά της επιβολής ορίου ταχύτητος τάχθηκε και η περίφημη ADACη μεγαλύτερη και εγκυρότερη γερμανική Ενωση Μηχανοκίνητων” γνωστή από τις αποκαλύψεις της Süddeutsche Zeitung (ΕΔΩ) για την κατ επανάληψη παραποίηση των  αποτελέσματος της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του «αυτοκινήτου της χρονιάς» ώστε συγκεκριμένα γερμανικά μοντέλα να εμφανιστούν ως τα πιο σημαντικά στην αγορά.           Πηγή: ETSCbaden

 

Γερμανία 2015: Αύξηση των θανάτων από τροχαία.

Η Γερμανική Στατιστική Υπηρεσία δημοσίευσε τα προκαταρκτικά στοιχεία που δείχνουν ότι οι θάνατοι από τροχαίες συγκρούσεις αυξήθηκαν κατά 2,9% στο γερμανικό οδικό δίκτυο το 2015.

Ο Dr. W. Eichendorf, πρόεδρος του Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας της Γερμανίας (DVR) – μέλους του Ευρωπαικού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών ETSC – δήλωσε: «Πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα. Πέρισυ εννέα άνθρωποι σκοτώνονταν κάθε μέρα στους δρόμους μας και περίπου 1.000 τραυματίζονταν. Οι εξελίξεις δείχνουν ότι η σταθερή μείωση του αριθμού των συγκρούσεων δεν θα προκύψει αυτόματα αλλά προυποθέτει συνεχείς και σημαντικές προσπάθειες.»

Το DVR ζητάει το όριο ταχύτητας σε πολύ στενούς δρόμους της χώρας να περιοριστεί στα 80 km/h και να επανεξεταστούν οι διατάξεις του Κ.Ο.Κ που αφορούν το προσπέρασμα. Το συμβούλιο ζητά επίσης τη συστηματική παρακολούθηση και την ποινική δίωξη για σοβαρές παραβιάσεις του ορίου ταχύτητας.

«Οι υψηλές ταχύτητες, σε συνδυασμό με την έλλειψη ασφαλούς απόστασης  οδήγησαν κατ επανάληψη σε σοβαρές συγκρούσεις. Τα μέτρα για τον έλεγχο της ταχύτητας είναι επομένως ιδιαίτερα σημαντικά,» είπε ο Dr. Eichendorf. Πηγη: ETSC)