Ετικέτες

Το 2015 ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας στην ετήσια έκθεση του για την Οδική Ασφάλεια επεσήμανε πως μια μείωση της Μέσης Ταχύτητας στην κυκλοφορία κατά 5% θα οδηγούσε σε μια μείωση των θανατηφόρων τροχαίων κατά 30%.
WHO SPEED - ΑντίγραφοΠρόκειται για μια βλακώδη ανθελληνική συνωμοσία καθώς εδώ και καιρό άνθρωποι του χώρου, ωραίοι¨Έλληνες απέδειξαν και αποδεικνύουν πως μπορείς να τρέχεις ασφαλώς με 230 ή και με 350km/h στους δρόμους όπου κάποιοι άλλοι μικρονοικοί έχουν βάλει κάτι ταμπέλες που βάζουν σαν όριο τα 130 km/h.

Ήδη μεταφράζουμε και θα αποστείλουμε στον Π.Ο. Υγείας για να ληφθούν υπ όψιν ανάμεσα σε πολλά άλλα και τις παρακάτω απόψεις ενός ποδοσφαιριστού και δύο ειδικών για την οδική ασφάλεια:

Πιστοποιημένο με φωτό:

«Έπιασα 358 km/h γυρνώντας από τη Θεσσαλονίκη πριν από μερικές εβδομάδες. Ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου αποθηκεύει τη μέγιστη ταχύτητα. Δεν κατάλαβα με πόσα πήγαινα, ούτε και πρόλαβα να κοιτάξω το κοντέρ. Ξεκίνησε για πλάκα, όταν ένας τύπος με προσπέρασε με τη μηχανή του κάνοντας σούζα, ενώ πήγαινα με 265 χιλιόμετρα! Εκεί άρχισε μια άτυπη «κόντρα», που με έκανε να ξεχαστώ …Τρομερή αδρεναλίνη… Έκανα Αθήνα – Θεσσαλονίκη ακριβώς σε τρείς ώρες»,

Γιούρκας Σειταρίδης, συνέντευξή στο περιοδικό ΜΑΧΙΜ. 2010

Μικρές ιστορίες / Μεγάλες ταχύτητες:

«Οι παλμοί της καρδιάς  ανεβαίνουν. Αδρεναλίνη. Με τον καιρό εθίζεσαι, συνηθίζεις, θέλεις όλο και παραπάνω. Δοκιμή της Suzuki Hayabusa GSXR1300, της πιο γρήγορης μηχανής στον κόσμο, με τελική ταχύτητα τα 325 χλμ. Η δοκιμή έγινε σε δημόσιο δρόμο, στην  ευθεία της Θήβας, ξημερώματα, ώστε να μην υπάρχουν ούτε πουλιά. Ναι, ένα πουλί μπορεί να σε σκοτώσει σ αυτές τις ταχύτητες. Έπιασα      την τελική ταχύτητα. Φοβερή υπερένταση. Και μετά, μια απέραντη γαλήνη και ευφορία».

Θανάσης Χούντρας, διευθυντής του περιοδικού για μοτοςικλέτες «0-300» (από το ένθετο της Ελευθεροτυπίας ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ 4, Φεβρουάριος 2010).

Δοκιμή BMW 320D:

“Με τη ρύθμιση «comfort» έχεις θαυμάσιο και ήσυχο ταξίδι, μουσική, εξαιρετική κατανάλωση (που μόλις ξεπέρασε τα 7,2 λίτρα/100 χλμ. αλλά με πόδι… κανίβαλου και σε μικτή χρήση test), με άλλα λόγια, αυτό που η BMW περιγράφει ως «μοναδική σχέση μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας».

Συνδυασμός υπάρχειΗ απάντηση είναι ναι, αν φυσικά είστε διατεθειμένοι να κάνετε κάποιες μικρές παραδοχές στα σημεία!

Στο αυτοκίνητο αρέσουν τα γρήγορα ταξίδια στον ανοιχτό δρόμο. Είδαμε 230 χλμ./ώρα στην Εθνική, με απίστευτη αίσθηση ασφάλειας και ελέγχου.

Επρεπε να σταματήσουμε (σχεδόν) ακαριαία και αυτό το ανέλαβαν τα αεριζόμενα δισκόφρενα, πριν καλά καλά το σκεφτούμε”.

Γιώργος Τζαβάρας, Εφημερίδα των Συντακτών, 5&6 Μαρτίου 2016.

 

Advertisements