Ετικέτες

Στις 24 Σεπτεμβρίου 2014 το Συνδικάτο Εργαζομένων Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιων Θεσσσαλονίκης κάλεσε  τους οδηγούς λεωφoρείων να μην παραβιάζουν τα όρια ταχύτητος και να σέβονται τον Κ.Ο.Κ. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

«Με αφορμή τις πρόσφατες μαζικές «αναφορές» συναδέλφων οδηγών για υπέρβαση του ορίου ταχύτητος εν ώρα εκτέλεσης δρομολογίου, οφείλουμε – για άλλη μια φορά – να επισημάνουμε τα εξής:

Η παραβίαση των κανόνων του Κ.Ο.Κ. – και μάλιστα από επαγγελματίες οδηγούς –Δεν καλύπτεται και Δεν δικαιολογείται από κανένα νόμο ή κανονισμό.  ………………………………………………………………………………………………………………   ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ. και ειδικότερα όσον αφορά όρια ταχύτητος και παραβίαση ερυθρών σηματοδοτών.   Η πρόφαση που χρησιμοποιούν ορισμένοι συνάδελφοι ότι αναπτύσσουν ταχύτητες πέραν του επιτρεπτού λόγω μη επάρκειας χρόνων των ωραρίων ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ.                                                                                               Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι ΤΑ ΩΡΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ και ΟΧΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ως προς την εφαρμογή τους.

Αν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι οδηγοί ακολουθούσαν τις οδηγίες του Συνδικάτου για τον τρόπο εργασίας, σήμερα δεν θα μιλούσαμε για ωράρια – χρόνους – αναμονές κ.τ.λ.

Αναλογιστείτε το συνάδελφοι …….

Η μόνη ευθύνη του οδηγού είναι η ασφαλής μεταφορά του επιβατικού κοινού.  Κι επειδή ο οδηγός είναι και αυτός άνθρωπος με ανάγκες βιολογικές και σωματικές,  οδηγούμε με σύνεση και ΗΡΕΜΙΑ, εφαρμόζοντας αυτά που τονίζουμε πάντα, δηλαδή, πέραν των νόμιμων αναμονών (10΄- 20΄) κάνουμε 3-5 λεπτά αναμονή στην αφετηρία και 2-3 λεπτά στο τέρμα ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ για τις ενδεικτικές ώρες των ωραρίων.» Ολόκληρη η ανακοίνωση: ΕΔΩ6e165ba5873f19ac19943ff26e242592_L

Αλλά οι θετικές πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας συναντούν καθημερινά άλλες τόσες, ισως και περισσότερες αρνητικές δράσεις όπως η πρόσφατη αποκάλυψη της προμήθειας από το 2012 τουλάχιστον 9.000 ελλατωματικών ελαστικων για τα λεωφορεία του Ο.Σ.Υ.  από προμηθευτή με πλαστές πιστοποιήσεις (ΕΔΩ) ελαστικών που πέραν της οικονομικης επιβάρυνσης αποτελούσαν πηγές κινδυνου τόσο για τους χρήστες των λεωφορείων όσο και για τους άλλους που κινούνται στο οδικό δίκτυο.

Ακούστε τον πρόεδρο τεχνικών του ΟΣΥ,  Α. Ραυτόπουλο και δείτε χαρακτηριστικές εικόνες  από την κατάσταση των ελαστικών:

Ακούστε τον Απόστολο Κασιμέρη, μέλος του ΔΣ των εργαζομένων του ΟΑΣΑ που ζητάει. «Να αντικατασταθούν άμεσα τα ελαστικά»: ΕΔΩ

Advertisements