Ετικέτες

Το 2009 λιγο πριν τις εκλογές που θα τον έφερναν στην εξουσία ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γ. Παπανδρέου συναντήθηκε με  τον τότε και τώρα γενικό γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης κο Λ. Ρακιντζή.

Ο δεύτερος ενημέρωσε τον (μονίμως) έκπληκτο πρώτο πως το κόστος κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα συμφωνα με τις επίσημες ευρωπαικές καταγραφές είναι επταπλάσιο του μέσου όρου κατακευής δρόμων στην Ευρωπαική Ένωση.

Για να τα το πούμε διαφορετικά με τα χρήματα που ειχαν ήδη δαπανηθεί μέχρι το 2009 επρεπε να είχε φτιαχτει επταπλάσιος αριθμός χιλιομέτρων οδικου δικτύου, μ άλλα λόγια έπρεπε ναχαν επιλυθεί όλα τα προβλήματα οδικών υποδομών στην Ελλάδα και φυσικα με ποιοτητα οδοστρώματος εφάμιλλη των ευρωπαικών.

Πέντε χρόνια μετά, το 2014 και αφου στο μεταξύ άλλαξαν πέντε πρωθυπουργοί (Καραμανλής, Παπανδρέου, Παπαδήμος,Πικραμένος, Σαμαράς)  και επτά υπουργοί υποδομών/μεταφορων (Στυλιανίδης, Ρέππας, Ραγκούσης, Βορίδης, Σιμοπουλος, Χατζηδάκης,  Χρυσοχοίδης) η κατασκευή δρόμων πρέπει να ξαναχρηματοδοτηθεί από την αύξηση των διοδίων!

Ο ακριβής χρόνος παράδοσης των αυτοκινητοδρόμων κατά Νταλί/Χρυσοχοίδη

Ο ακριβής χρόνος παράδοσης των αυτοκινητοδρόμων κατά Νταλί/Χρυσοχοίδη

Ο κος Ρακιντζής ο μόνος που παρέμεινε σταθερός στη θέση του μηπως θαχε να πει κάτι για το θέμα; ;H μηπως το μαζί τα φάγαμε έγινε και δώ η δικαιολογία;  Πάντως σίγουρα κάποιοι τα έφαγαν και θα τα ξαναφάνε για να φτιάξουν τους δρόμους. Όπως και κάποιους άλλους τους έφαγαν και θα τους φάνε οι δρόμοι.

Ζούμε σε μια χώρα που έχει τους πιο ακριβούς δρόμους, το πιο ακριβό κόστος μετακίνησης και τα  περισσότερα θανατηφόρα τροχαία στην Ευρώπη.

Δεν θυμάμαι ακριβώς το όνομα της αλλά κάποτε την είπαν η Δανία του Νότου.

Ισως γιατί στην Δανία όταν διαπίστωσαν ότι η γέφυρα που ενώνει Δανία Σουηδία είχε πολύ μεγαλύτερη κίνηση από την προβλεπόμενη και άρα η απόσβεση της γίνονταν πολύ συντομότερα από τον προβλεπόμενο χρόνο μείωσαν τα διόδια.

Εκεί το έκαναν οι ίδιοι οι κυβερνώντες εδώ θα το κάνουν οι κυβερνώμενοι.

Αν και η προτεραιότητα που πρέπει να έχει η χώρα είναι η ανάπτυξη των Μέσων Σταθερής τροχιάς που απαξιώνονται συστηματικά για να εγκλωβιστούν οι πολίτες/καταναλωτές στον κόσμο και τις διαδρομές του αυτοκινήτου (η χώρα μας εκτος των άλλων έχει και την μεγαλύτερη αναλογία βαρέων οχημάτων σε σχεση με τον πληθυσμό στην Ευρώπη) είναι προφανές πως η αυξήση των διοδίων σε ήδη πληρωμένους δρόμους πέραν της κλοπής αποτελεί ηθική αυτουργία για τα τροχαία εγκλήματα. Πάρα πολλοί οδηγοί αδυνατώντας να ανταποκριθούν εισέρχονται  σε ιδιαιτερα ανασφαλή παραπλευρα δίκτυα που δεν είναι σχεδιασμένα για τέτοιο κυκλοφοριακό φορτίο.

Κανένα διόδιo ποτέ και πουθενά. Ελεύθερη κυκλοφορία σε ασφαλείς δρόμους.

Advertisements