Ετικέτες

, ,

Πληροφορηθήκαμε ότι στις 24/1/2012  θα συνεδριάσει η Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής με θέμα «Οδική Ασφάλεια στην Αττική Οδό». Την επιτροπή θα ενημερώσει ο κ. Β. Χαλκιάς πρόεδρος του συλλόγου Ελλήνων συγκοινωνιολόγων και διευθύνων σύμβουλος της «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.»

Το 2005 η ίδια η «Αττική Οδός» ανακοίνωσε ότι «το 30% των χρηστών της Αττικής Οδού δηλαδή κατά µ.ο. 75.000 οχήµατα την ηµέρα κινούνται εκτός ορίων ταχύτητας» (ΑΝΑΛΥΤΙΚΑΕΔΩ)

Σε μια μικρή βόλτα στο διαδίκτυο (αν δεν μπορείτε να πάτε οι ίδιοι στον συγκεκριμένο δρόμο) θα συναντήσει κανείς αναρίθμητες αναρτήσεις περήφανων οδηγών που κυκλοφορούν σ αυτόν τον δρόμο με ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες των 200/km/h, θέτοντας σε κίνδυνο την ζωή των άλλων χρηστών του δρόμου, αναρτήσεις που προβάλλονται ως πρότυπα ικανοτήτων. Φαίνεται ο συγκεκριμένος δρόμος έχει επιλεγεί απ αυτή την κατηγορία  για αυτές τις δραστηριότητες γιατί συνδυάζει την καλή κατάσταση του οδοστρώματος με το ακαταδίωκτο των δραστών. Ακούμε κατά καιρούς ότι αποστέλλονται χρηματικά πρόστιμα για υπερβάσεις σε χρήστες της αλλά τα βίντεο που ακολουθούν μάλλον θέτουν άλλης τάξεως προβλήματα.

BMW τρέχει με 340km/h. Αναρτημένο από το 2006

VW POLO τρέχει με 245km/h.Αναρτημένο από 2007.

CORSA – «φτιαγμένο» τρέχει με 240km/k/h. Αναρτημένο από 2010.

NISSAN GTR  τρέχει με 315 km/h. Αναρτημένο από 2009.

     Τελικά έχουμε να κάνουμε με αυτοκινητόδρομο ή με ασφαλή πίστα;   Ισχύει και  εδώ ο Κ. Ο. Κ. ή υπάρχει δική τους νομοθεσία;  Τα παραπάνω βίντεο (απειροελάχιστο δείγμα των αναρτήσεων που υπάρχουν στο διαδίκτυο) απασχόλησαν την Αττική Οδό, που κατά τα άλλα διαθέτει σελίδες στο site της με συμβουλές για την οδική ασφάλεια και αποτελεί και χορηγό σχετικών δραστηριοτήτων; Είναι εντυπωσιακό ότι όλοι όσοι κάνουν αναρτήσεις αισθάνονται αρκετά ασφαλείς για να αναφέρουν τον τόπο του συμβάντος (υποδεικνύοντας τον στην ουσία σαν τον καλύτερο για σχετικές δράσεις) παρότι στις περισσότερες μπορούσαν άνετα να τον αποκρύψουν, μερικοί χρησιμοποιούν πραγματικό όνομα ενώ άλλοι διαφημίζουν τις εταιρείες τους που μπορούν να μετατρέψουν ένα μέσο αυτοκίνητο σε πύραυλο.

Φυσικά δεν υπάρχει μόνο η «Αττικές Διαδρομές ΑΕ» σ αυτή τη χώρα. Βίντεο όπως τα παραπάνω αν και έχουν κατατεθεί στις δικαστικές αρχές σε υποθέσεις τροχαίων εγκλημάτων δεν τους προκάλεσαν το παραμικρό ενδιαφέρον. Φυσικά ούτε έχουν υποπέσει στην αντίληψη της Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

            Εντελώς συμπτωματικά όλα αυτά συμβαίνουν στη χώρα με τους περισσότερους θανάτους και τραυματισμούς από τροχαία στην Ευρώπη.

Advertisements